Social media. Moet dat?

Social media. Heb ik daar iets aan?

Je bent druk. Met werk, je product of dienst en met je klanten. En met alles wat daar omheen op je afkomt. ‘Moet’ je dan ook nog iets met social media?

Niet als je overtuigd bent van de vooroordelen: het kost me veel tijd, het levert niks op, het is duur en het is een hype die zo weer voorbij is.

Als je de naamsbekendheid van jouw bedrijf wilt vergroten, meer contact wilt met je doelgroep, een groeiend netwerk wilt, hoger wilt scoren in zoekmachines als Google, een voorsprong wilt op je concurrenten en/of meer klanten wilt, dan is het zeker het overwegen waard.

LinkedIn, Facebook, Twitter, Bloggen, Instagram, Youtube. Als je je aan het oriënteren bent of en hoe je met jullie organisatie ‘op social media moet’, duizelt het je wellicht aan alle kanten. Hoe ga je dat allemaal doen, wat ga je dan allemaal delen met je klanten, relaties, netwerk en andere belangstellenden? En waar ga je beginnen?

Social media. Moet dat?

Programma:

Voordat je razend enthousiast begint met social media is het verstandig om na te gaan of het wel bij jou en bij je bedrijf past.

  • We bespreken wat ‘social media’ nu precies is en wat je er mee kunt. We laten je ontwikkelingen zien, wie er gebruik van maakt en wat dat voor bedrijven betekent.
  • We laten de verschillen tussen de bekendste platformen zien, kijken naar trends en naar de toekomst.
  • Je kunt uiteraard al je vragen stellen, je ideeën laten horen en je twijfels uiten.

Resultaat:

  • Na afloop van dit gesprek weet jij welke kansen Social Media ook aan jouw bedrijf biedt.

Voor wie:

De ZZP’er en MKB’er die

  • zich oriënteert op het inzetten van social media
  • een gedegen keuze wil maken om er wel of niet voor te kiezen

Social media. Moet dat?