Social media start

Je doet het. En als je het gaat doen, ga je het ook goed doen. Starten met social media.

Een Social Media Plan vormt daarvoor je basis; het beschrijft waarom je social media gaat inzetten en hoe je dat doet.

Dat knip en plak je niet even bij elkaar. Het gaat namelijk over jou en over jouw bedrijf. Waar staat je bedrijf voor? Waarom doe je wat je doet? Waarom moeten klanten eigenlijk bij jou zijn? Weet je wel wie jouw doelgroep is en waar die zich online bevindt? Waar is jouw doelgroep in geïnteresseerd en hoe kun jij ze dat geven? Van hieruit beslis je welke platforms je gebruikt, hoe je die inricht, welke informatie je deelt, hoe (vaak) je dit doet en wat je er mee wilt bereiken.

Social media start

Ik doe het zelf:

Je bent eigen baas, dus je doet graag dingen zelf. Dat is prima. Zicht op Inzicht helpt je op weg:

  • workshop ‘Maak zelf je Social Media Plan’
  • workshop ‘Tijd besparen met Social Media’

We doen het samen:

“Alleen ben je sneller, samen kom je verder”.

  • we maken samen je Social Media Plan
  • je krijgt ondersteuning bij het inrichten van de platforms die je gaat gebruiken
  • je krijgt ondersteuning bij het inrichten en uitleg over het gebruik van je Social Media Dashboard, waarmee je veel tijd bespaart
  • je krijgt een professionele fotoshoot die de kracht van jou en je bedrijf laat zien (optioneel)
  • Zicht op Inzicht fungeert gedurende 3 maanden als telefonische en online vraagbaak voor al je social media vragen

Ik besteed het uit:

  • op basis van jouw inbreng schrijft Zicht op Inzicht je Social Media Plan
  • Zicht op Inzicht richt de platforms in die je gaat gebruiken
  • Zicht op Inzicht richt je Social Media Dashboard in, waarmee je veel tijd bespaart
  • je krijgt uitleg over het gebruik van je Social Media Dashboard
  • je krijgt een professionele fotoshoot die de kracht van jou en je bedrijf laat zien (optioneel)

Social media start